مشهد- ایرنا- قهرمانی دوچرخه‌سواران خراسان رضوی در مسابقات کشوری و نایب قهرمانی فوتسالیست‌های نونهال خلیل‌آباد همراه با دعوت چند ورزشکار این استان به اردوهای مختلف تیم ملی از جمله مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: تیم دوچرخه‌سواری این استان در مسابقات پیست قهرمانی بزرگسالان کشور با کسب ۱۰۶۰ امتیاز و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

امیر غلامرضایی افزود: بعد از تیم خراسان رضوی، تیم استان البرز با ۸۳۶ امتیاز دوم شد و استان تهران با ۸۲۷ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۲۲ شهریور به مدت سه روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ادامه داد: در این مسابقات دوچرخه سواران استان های کرمان، گیلان، آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، اصفهان، کردستان و قزوین نیز شرکت داشتند.

نایب قهرمانی فوتسالیست های نونهال

رییس اداره ورزش خلیل آباد روز ۲۳ شهریورماه گفت: تیم ستارگان تاک این شهرستان به نمایندگی از استان خراسان رضوی در مسابقات فوتسال لیگ نونهالان مناطق کشور به کسب عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

کاظم اسماعیل‌نژاد افزود: در مرحله نهایی این مسابقات که با حضور هشت تیم به میزبانی شیراز برگزار شد تیم فوتبال ستارگان تاک شهرستان خلیل‌آباد خوش درخشید و با کسب عنوان نایب قهرمانی، جواز حضور در لیگ دسته یک نونهالان کشور را به دست آورد.

دعوت سه بوکسور به اردوی انتخابی تیم ملی

دبیر هیات بوکس خراسان رضوی گفت: سه بوکسور این استان به اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

حسن مرادنژاد ادامه داد: پوریا پدرام در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۶ کیلو گرم و جواد زاده‌تراب در وزن ۷۱ کیلوگرم دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هستند. اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان تا اواخر شهریورماه در تهران ادامه دارد.

اعزام دو والیبالیست به مسابقات جهانی

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان خراسان رضوی گفت: ۲ والیبالیست استان با قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال ناشنوایان، اواخر مهرماه به مسابقات جهانی این رشته در ایتالیا اعزام می شوند.

محمدرضا شیخ‌زاده افزود: وحید طالبی و سیداحمد حسینی که پیش‌تر به همراه هشت ورزشکار دیگر از خراسان رضوی در اردوی آمادگی تیم ملی حضور داشتند در نهایت در ترکیب اصلی قرار گرفتند.