تهران- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: قاتل فراری شهرستان ورامین در استان مازندران شهرستان محمودآباد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سه‌شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ مجید محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی با سلاح گرم وینچستر به یک فروشگاه مواد غذایی و مجروح شدن ۳ نفر و انتقال به بیمارستان، بلافاصله عوامل پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند. 
وی گفت: پس از انتقال مجروحین به بیمارستان، فردی ۵۴ ساله که با سایر مجروحین هیچ‌گونه نسبتی نداشته و تنها مشتری مغازه بوده با وجود تلاش کادر درمان به دلیل اصابت ساچمه‌های گلوله به سینه و پهلو، فوت می‌کند.
وی افزود: عوامل انتظامی با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی، قاتل را شناسایی می‌کنند و در تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود که وی با ۲ نفر مجروح دیگر، رابطه خویشاوندی داشته و به علت اختلاف خانوادگی قبلی، اقدام به چنین اقدام مجرمانه‌ای کرده است.
وی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی، متهم در محل اختفاء واقع در استان مازندران، شهرستان محمودآباد شناسایی شد که پس از هماهنگی به عمل آمده با قضائی ،اکیپی از کارآگاهان پلیس شرق استان تهران به این شهرستان اعزام و با استفاده از  شیوه و شگردهای خاص و نوین پلیسی قاتل رار دستگیر و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه پلیسی، وی را به حوزه استحفاضی شهرستان ورامین هدایت کردند.
محمدی گفت: درتحقیقات فنی صورت گرفته از متهم، وی صریحا به قتل با شلیک گلوله با اسلحه شکاری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده ،به منظو سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
مسافرکشان زورگیر پاکدشت دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ۲ سارق زورگیر که در قالب مسافرکشی، از مسافران خود سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
سرهنگ رضا علی‌بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تشکیل پرونده‌ای در خصوص سرقت به عنف از شهروندان پاکدشتی در قالب مسافرکشی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: شاکی این پرونده اظهار داشت که پس از سوار شدن به یک دستگاه خودوی پراید نقره‌ای با سرنشینی دو مرد جوان، با تهدید چاقو مواجه شدم که این افراد پس از ضرب و شتم، تلفن همراه و یک النگوی همراه را به سرقت بردند.
وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با انجام اقدامات فنی و بررسی دوربین‌های پیرامون مسیر عبوری خودرو، پلاک خودروی آنان را شناسایی و نسبت به دستگیری یکی ز سارقان اقدام کردند.
علی‌بخشی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی از متهم، همدست وی که در یکی از استان‌های شمالی کشو مخفی شده بود شناسایی و با اخذ نیابت، اکیپی از کارگاهان پلیس آگاهی به محل اختفای وی اعزام و دیگر متهم را دستگیر کردند.
وی گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان، دو دستگاه تلفن همراه، یک جفت گوشواه طلا، ۲ عدد النگوی طلا، ساعت مچی زنانه و یک عینک آفتابی زنانه کشف شد.
فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: سارقان پس از تحقیقات به عمل آمده، به هشت فقره سرقت با شگرد مسافرکشی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
۳ کیلوگرم حشیش در پیشوا کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: با دستگیری یک سوداگر مرگ، ۳ کیلوگرم حشیش در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ مسعود فرامرزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پیشوا قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت این فرد شناسایی و با اخذ دستو قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد.
وی با اشاره به این که در بازرسی از محل فعالیت متهم، ۳ کیلوگرم حشیش کشف و توقیف شد اظهار داشت: متهم که دارای سابقه حبس  ابد به دلیل حمل و نگهداری مود مخدر در استان‌های جنوبی کشور بود، پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.