تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: هیأت تطبیق با استناد به موارد قانونی، مصوبه تعیین شهردار را مورد تأئید قرار نداد که با توجه به این امر، یاسر هادیزاده به صورت رسمی از ادامه روند تعیین شهردار انصراف داد.

جعفر اردستانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین روز نهم شهریورماه امسال، پس از بررسی برنامه گزینه‌های تصدی شهرداری ورامین، " یاسر هادیزاده" را با اکثریت آرا به عنوان شهردار این شهر، انتخاب کردند و مصوبه شورای اسلامی به منظور سیر مراحل قانونی به فرمانداری و هیأت تطبیق شهرستان ارسال شد.
وی گفت:یاسر هادیزاده که از سوی اعضای شورای ورامین به عنوان شهردار این شهر معرفی شده بود، از پذیرش این مسوولیت انصراف داد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین با بررسی برنامه‌های ۲۷ گزینه، شهردار منتخب خود را انتخاب کرده بودند و انتخاب شهردار، مجددا در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.
اردستانی گفت: ممکن است به گزینه‌های قبلی که برنامه‌های آنان بررسی شده، افراد دیگری نیز افزوده شود.
بر اساس قانون، شورای اسلامی با وجود رد مصوبه از سوی هیأت تطبیق می‌تواند بر مصوبه خود اصرار کرده و آن را مجددا با رأی موافق اعضا تصویب کند که با انصراف نامزد تصدی پست شهرداری، این مصوبه از دستور کار شورای شهر ورامین خارج شد.
شورای اسلامی شهر ورامین ۹ عضو دارد.