به گزارش ایرنا، در ۲ فصل اخیر کارگزار باشگاه پرسپولیس با قراردادی سه ساله به یک شرکت واگذار شد و در مقابل آن فضای مجازی باشگاه و پلتفورمهای اطلاعرسانی به این شرکت سپرده شد. با این وجود در پایان سال دوم قرارداد با توافق طرفین تمام شد و این قرارداد سرانجام در شهریورماه فسخ شد.
پس از این اتفاق، مسوولان باشگاه اقدامات لازم را فراهم کردند تا برای فصل جدید با از طریق مزایده برای فصل جدید کارگزار جدیدی بتواند منابع مالی باشگاه را تامین کند.
در یکی دو هفته اخیر بحث کارگزار مشترک استقلال و پرسپولیس مطرح شد که این موضوع با واکنش تند هواداران پرسپولیس همراه بود و بیشتر آنها با این موضوع مخالف بودند که کارگزار مشترک برای دو باشگاه بزرگ پایتخت انتخاب شود.
این در حالی است که پرسپولیسیها هم از این موضوع استقبال نکردند و مخالف این اتفاق هستند.
با این حال هنوز مزایده لازم جهت انتخاب کارگزار صورت نگرفته و معلوم نیست که این اتفاق رخ دهد یا خیر اما پرسپولیس تاکید دارد که به شرایط آنها برای پرداخت عمل شود و اگر هم کارگزارقرار است تیم دیگری را هم تحت پوشش قرار دهد، تمرکز روی پرسپولیس باشد.
با این وجود مسوولان باشگاه روی کارگزاری که تنها متعلق به این باشگاه باشد تاکید دارند.