تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال بارسلونا از سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا از پیوستن به این تیم پشیمان است یا نه، عصبانی شد و گفت: چگونه می‌توانید این سوال را بپرسید؟ فکر نمی‌کنم شما درک کنید که این باشگاه چقدر بزرگ است.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت گُل، «ممفیس دِپای» مهاجم جدید آبی‌اناری‌های شهر بارسلون پس از پیوستن به این تیم، پیشنهاد کاهش دستمزد خود را برای کمک به بحران مالی باشگاه را قبول کرد و در چند بازی اخیر بارسا تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از نتایج فاجعه‌بار کاتالان‌ها جلوگیری کند.   

این مهاجم هلندی در گفت و گو با ESPN و در پاسخ به این پرسش که آیا از پیوستن به بارسلونا پشیمان است یا نه؟ عصبانی شد و گفت: چگونه می‌توانید این سوال را بپرسید؟ این تیم بارسلونا است. من فکر نمی‌کنم شما درک کنید که این باشگاه چقدر بزرگ است و اگر به چنین باشگاهی نقل مکان کنید برای یک بازیکن چه معنایی دارد. من هرگز پشیمان نیستم و نمی‌شوم.

وی ادامه داد: با وجود این نتایج واقعاً از حضور در این باشگاه خوشحال هستم. زمان سختی برای تیم است. نمی‌خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم، اما مردم طوری رفتار می‌کنند که انگار فصل به پایان رسیده است.

دپای اضافه کرد: بازی‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. هنوز زمان برای رقابت وجود دارد اما شما به عنوان یک بازیکن احساس مسئولیت می‌کنید و مسئولیت را بر عهده می‌گیرید. هر بازیکنی آرزویش است مسئولیت بازی در بارسا را ​​بر عهده بگیرد. این برای باشگاهی مانند بارسلونا طبیعی است.

مهاجم تیم ملی هلند تصریح کرد: همه در وحشت هستند و برای باشگاهی مانند بارسلونا این وضعیت جدیدی است. آنها عادت کرده‌اند با فوتبال زیبا همه چیز را ببرند. این وضعیت جدیدی است اما من نگران نیستم. مطمئنم که ما اوضاع را برعکس خواهیم کرد.