تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: می‌توانستیم در مسابقات جهانی نتایج بهتری بگیریم اما کمی جوانی و خامی کار دست کشتی گیران ما داد.

به گزارش ایرنا، پژمان درستکار در حاشیه بازگشت تیم کشتی آزاد ایران از مسابقات جهانی نروژ اظهار داشت: خدا را شاکرم که این اتفاق رخ داد و امیدوارم که توانسته باشیم مردم را راضی کنیم. زمانی که این شور و نشاط را در مردم می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم.

وی در مورد اینکه می‌شد تیم کشتی ایران نتایج بهتری کسب کند، افزود: کشتی گیران ما جوان بودند و میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال بود. فکر می کنم کمی خامی کار دست کشتی گیران ما داد. به خصوص رحمان عمو زاد و عرفان الهی می توانستند موفق تر باشند. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شد این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: این حرف ها را خیلی قبول نداریم. اینکه ما سه نفر از حریفان که در المپیک به آنها باخته بودیم توانستیم ببریم خودش بهترین جواب برای منتقدان است.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روزهای ۱۰ تا ۱۳ مهر در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با ۱۶۲ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.