بندرعباس-ایرنا- شهردار بندرعباس استفاده از خرد جمعی،تکریم ارباب رجوع توجه به معیشت کارکنان عدالت و شفاف سازی را به عنوان پنج اولویت اصلی فعالیت های شهرداری در دوره مدیریت جدید اعلام کرد.

مهدی نوبانی روز شنبه در مراسم آغاز به کار خود افزود: پس از انتخاب به عنوان شهردار، نشست هایی با مدیران بخش‌های مختلف برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری انجام شده است.

 وی ادامه داد: نیروهای شهرداری با تخصص و اشرافی که نسبت به حوزه‌های کاری خود دارند، می‌توانند موجب رقم زدن اتفاقات خوب کارشناسی شده باشند.

نوبانی اضافه کرد: از امروز، طبق برنامه مشخص شده و بر اساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حرکت خواهیم کرد.

برنامه اصلی شهردار، مبارزه با فساد باشد

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم گفت: انتصاب مدیران توانمند، مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها باید از اولویت های شهرداری بندرعباس باشد.

فاطمه جراره خاطرنشان کرد: انتظار داریم باتوجه به شاخصه هایی که مد نظر شورا است شهردار بندرعباس برای تسهیل امور اقدام کند تا رضایت شهروندان بندرعباس را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ به موقع به درخواست های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.

در این مراسم ضمن قدردانی از عباس امینی‌زاده شهردار پیشین و همچنین عبدالحسین ارجمند که مدت دو ماه سرپرستی شهرداری بندرعباس را بر عهده داشت، مهدی نوبانی فعالیت خود به عنوان شهردار بندرعباس را آغاز کرد.