بندرعباس - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان گفت: کلاس‌های درس این دانشگاه درحال حاضر به صورت غیرحضوری درحال برگزاری است و باید منتظر تصمیم و ابلاغ وزارت علوم درخصوص نحوه برگزاری آنها ماند.

محمدرضا سمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد ملی کرونا مصوبه‌هایی برای کلاس‌های درس دانشگاه‌ها داشته که آنها را منوط به ابلاغ وزارت‌خانه‌های مرتبط کرده است.

وی ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا حال حاضر ابلاغیه ای برای برگزاری کلاس‌ها نداشته اما احتمال برگزاری حضوری کلاس‌های تحصیلات تکمیلی از نیمه آبان ماه به بعد وجود دارد و به طور قطعی نمی‌توان گفت چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

وی اضافه کرد:‌ دانشگاه هرمزگان هم کلاس‌های دانشجویان را به صورت غیرحضوری برگزار کرده و این روند تا زمان مشخص شدن راهبرد وزارت علوم ادامه می‌یابد.

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه این دانشگاه در حدود ۶ هزار دانشجو دارد، اشاره کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزش الکترونیک درحال استفاده از آموزش‌ها هستند و به جز کسانی که کارگاه و یا آزمایشگاه دارند دانشجوی دیگری در دانشگاه حضور ندارد.