به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر شنبه در نشست مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل پست استان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی پست افزود: اعتماد مردم به شبکه پستی سرمایه ای ارزشمند است و در ایام کرونا شاهد خدمت رسانی صادقانه و تلاش دلسوزانه کارکنان پست برای خدمت به مردم بودیم.
وی ضمن اشاره به خدمات بی وقفه پست از حضور مستمر کارکنان برای انجام امور و تسریع در کار مردم حتی در شرایط خاص رنگ بندی ها تقدیر کرد و بیان داشت: بی شک این ایثار و سخت کوشی به نوعی ازخودگذشتگی است که توسط کارکنان پست برای خدمت به مردم انجام شد.
مقام ارشد استان به تغییرات صورت گرفته در ایام کرونا به ویژه سبک و شیوه خرید مردم اشاره داشت و گفت: مشتریان برای تأمین نیازهای خود از طریق کسب و کارهای فضای مجازی اقدام می کردند و به همین دلیل شبکه پستی در خط مقدم خدمت رسانی و انتقال کالا به مشتریان قرار گرفت که ارزیابی ها حاکی از خدمت مطلوب و با کیفیت این عزیزان دارد.
استاندار کرمانشاه رشد و افزایش خریدهای اینترنتی را یادآور شد و تصریح کرد: در دوران کرونا با همت، تعهد و ایثار کارکنان پست شاهد کاهش مراجعات حضوری به دلیل ارایه خدمات ویژه پست بودیم و در واقع دوشادوش کادر کرونا به قطع زنجیره کرونا کمک کردند.
بازوند گفت: با توسعه فناوری اطلاعات نیاز هست که پست نیز کارهای خلاقانه و جدید برای خدمت به مردم پیش بینی کند که تاکنون موفق بوده و امید همگام با تغییرات و تحولات در سطح نیازمندی های مردم، پست بتواند با این میزان تنوع همگام سازی و پاسخگویی داشته باشد که این اعتماد و چرخه قوی حفظ و به مردم خدمت کند.