رییس‌جمهوری پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در هفتمین سفر استانی به فارس سفر کرد؛ آیت‌الله رئیسی در آغاز سفر استانی به فارس،‌در بازدیدهای سرزده‌ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت.

رییس‌جمهوری پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در هفتمین سفر استانی به فارس سفر کرد؛ آیت‌الله رئیسی در آغاز سفر استانی به فارس،‌در بازدیدهای سرزده‌ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و ضمن بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش، در جمع مردم روستای کناره مرودشت و دامداران و کشاورزان منطقه حضور یافت و با آنها رو در رو گفت و گو کرد.

بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، کارخانه در حال احداث کاغذسازی فارس، زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و آرامگاه حافظ شاعر بلندآوازه ایران، دیدار صمیمی با جمعی از قهرمانان ورزشی استان فارس، دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با رسانه‌ها از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهوری به فارس بود.

رییس دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، معاون امور مجلس رییس‌جمهوری، معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهادکشاورزی، آیت‌الله رییسی را در سفر به استان فارس همراهی کردند و برخی از آنان به نمایندگی از رییس‌جمهوری برای بررسی مسایل و مشکلات مردم به شهرستان‌های این استان سفر کردند.

رییس‌جمهوری در پایان هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم اعلام کرد که در این سفر، یکصد مصوبه با حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای گره‌گشایی از مسایل استان فارس و شتاب بخشی به طرح‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه تمام این استان اختصاص یافت.

خبرنگاران ایرنا ضمن پوشش خبری و تصویری سفر، به بیان مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف از رییس‌جمهوری و پیگیری‌های مصوبات سفر پرداخته‌اند که اخبار مرتبط با این رویداد را می‌توانید در این پرونده خبری بخوانید.