مهاباد- ایرنا- نخستین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان مرزی سردشت با حضور مسوولان، جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سردشت روز چهارشنبه در این یادواره با گرامیداشت هفته ناجا و یاد و خاطره شهدای والا مقام انتظامی این شهرستان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارج نهادن و برگزاری یادواره های شهدا، بیان کرد: رسالت و وظیفه خطیر کنونی همه ما تداوم راه و آرمان‌های شهداست و برگزاری این یادواره ها نقش مهمی در تاکید بر حرکت و گام برداشتن در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی دارد.

اقصی نخشی‌پور با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی برگزارکنندگان یادواره شهدای انتظامی این شهرستان اظهار داشت: برگزاری این یادواره با حضور مسوولان و خانواده های شهدا  و نیروهای نظامی و انتظامی اقدامی است که در تاریخ این شهرستان ماندگار خواهد شد.

فرمانده انتظامی سردشت نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت پایدار انقلاب اسلامی در منطقه به ارزانی به دست نیامده بلکه برای هر لحظه در طول دوران انقلاب اسلامی خون جوانان این مرز و بوم ریخته شده است.

سرهنگ موسی بهاری تاکید کرد: پیام این یادواره برای معاندان و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که راه شهدای معظم همچنان ادامه دارد و جوانان امروز با پیروی و تاسی از شهدا و مکتب حسینی تا آخرین قطره خون از انقلاب و ولایت فقیه و این مرز و بوم دفاع خواهند کرد.

در پایان مراسم از ۱۶ خانواده معظم شهید نیروی انتظامی تجلیل شد؛ این شهرستان ۱۶ شهید انتظامی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.