زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان گفت: این کار ارزشمند با کمترین هزینه و بیشترین خروجی، پیش رفته است و از همه کمیته‌ها انتظار می رود در میدان باشند تا خلاءای نباشد و مراسمی شایسته برگزار شود چرا که حیات باعزت به برکت خون شهدا است.

سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با بیان اینکه کار ما با برگزاری این کنگره تمام نمی‌شود افزود: برگزاری این اجلاسیه، شروع یک حرکتی است که مسیر آینده و تکلیف ما در مورد شهدا، مجاهدت و فداکاری آنان را روشن و مشخص می‌کند.

وی اضافه کرد: با همکاری کمیته‌های مختلف، مسوولان، دست‌اندرکاران و با هدایت‌های معنوی امام جمعه زنجان کارهای خوبی در برگزاری هر چه بهتر این کنگره انجام گرفته که برای نسل‌های آینده ماندگار خواهد بود که نتیجه این زحمات در روز اجلاسیه، دیده و شنیده خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه با تمام توان باید پیش رفت و برگزاری این رخداد مهم یک آغاز قلمداد می شود ادامه داد: طبق  فرمایش رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این کنگره بر همین اساس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود کنگره ای در شان شهدای زنجان برگزار شود، اظهار داشت: در زمان حاضر همه اقتدار، عزت و عظمت نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا است.

این مسوول با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان همکاری خوبی طی این مدت برای برگزاری کنگره داشتند گفت: خانواده شهدا نه تنها هیچ انتظاری از مسوولان ندارند و باید تلاش کرد با برنامه های پیش رو و همکاری مردمی و کمیته ها این کنگره به نحو مطلوبی به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به ایثارگران و خانواده معظم شهدا گفت: هنوز هم رزمندگانی هستند که ترکش عملیات کربلای پنج در بدن آنان قرار دارد و هم اکنون دستگیری از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، اهمیت و جایگاه بلندی دارد.

سردار کرمی افزود: برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بهانه‌ای است تا به رزمندگان دفاع مقدس سرکشی و به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود تا شرمنده نشویم.

وی با تبریک انتصاب محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آماده خدمتگزاری است.  

کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان آبانماه امسال برگزار خواهد شد.