تهران- ایرنا- تیم فوتبال پدیده خراسان در نخستین هفته بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر امروز (سه‌شنبه) در خانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و آلومینیوم اراک امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) شهر مشهد با هفت دقیقه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده (ساعت ۱۶) به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم تحت هدایت «محمدرضا مهاجری» بدنبال از دست دادن ضرب‌الاجل فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) به منظور پرداخت بدهی‌های خود و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات،  با تنها ۱۵ بازیکن پای به این دیدار گذاشته بود.

در سوی دیگر، آلومینیوم که فصل گذشته تحت هدایت «علیرضا منصوریان» در رتبه یازدهم به کار خود پایان داد، در فصل جدید با هدایت «رسول خطیبی» کار خود را آغاز کرد.

قضاوت این دیدار را علی صفایی برعهده داشت و محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو وی را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار  محمدرضا مهاجری به دلیل صادر نشدن کارت، از روی سکوها بازی را دنبال و هادی عقیلی از محوطه فنی نکات را به بازیکنان منتقل کرد.

نیمه نخست این دیدار نه چندان جذاب، صحنه قابل توجه زیادی نداشت و در دقیقه ۲۳ اسماعیل شریفات روی پاس رو به عقب خوب علیرضا نقی‌زاده، پشت محوطه جریمه پدیده صاحب موقعیت شد که ضربه زمینی شریفات با اختلاف کم از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۳۸ شوت زمینی امید سینگ از پشت محوطه جریمه پدیده با واکنشی به‌موقع از سوی سعید جلالی‌راد همراه شد و در دقیقه ۴۰ نیز بازی‌سازی نقی‌زاده از میانه زمین و نفوذ عالی فخرالدینی به محوطه جریمه پدیده، ساسان حسینی را صاحب توپ کرد اما ضربه مهاجم آلومینیوم اراک از حوالی نقطه پنالتی در اختیار دروازه‌بان پدیده قرار گرفت.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۶ ضربه والی جعفری به طور خطرناک مماس با تیرک دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

توپ‌گیری و نفوذ علی فاتح از سمت چپ در دقیقه ۷۳ با ضربه چیپ این بازیکن از زاویه بسته همراه شد اما باز هم راهی به دروازه نبرد و در دقایق پایانی نیز ارسال علی‌نژاد از سمت چپ خط دفاعی پدیده با ضربه سر نیما درودی همراه شد اما دروازه‌بان پدیده به خوبی توانست توپ را جمع کند و این تلاش اراکی‌ها نیز به ثمر ننشست.

این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پدیده مشهد

سعید جلالی‌راد، احسان حسینی، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، آزاد جعفرزاده، امیرحسین کریمی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسن جعفری، محمد محمدزاده (معراج پورتقی)، رحمان جعفری(محمدرضا فلاحیان)

آلومینیوم اراک

عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، امید سینگ (محمد علی‌نژاد)، علیرضا نقی‌زاده(نیما درودی)، ساسان حسینی (علی فاتح)