بوشهر- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ از سوی جوانان درس آموخته مکتب امام (ره)، استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و ملت ایران شکوفا شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی ستاد برگزاری ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: استکبار ستیزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است.

وی تاکیدکرد: آمریکا رژیم استکباری، جنگ افروز، تروریست پرور، مداخله گر، فاسد  و انحصار طلب است.

جمالی اضافه کرد: استکبار جامع همه این زشتی‌ها، بدی‌ها و شیطنت‌ها است که ستیزه‌گری و مقابله با آن عین عقلانیت است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم می‌زند.

جمالی تأکید کرد: سال گذشته با وجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، به دلیل شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر لغو شد.
وی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم ملی روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در حال انجام است و این مراسم در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تبیین این روز برنامه ریزی شده که اطلاع رسانی می‌شود.