مهاباد- ایرنا- ۲ میلیارد ریال کمک از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان آذربایجان‌غربی جهت خرید ملزومات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت اهدا شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فاز دوم طرح شهید قاسم سلیمانی و در ادامه کمک های بانک مهر ایرانیان به شهرهای کم برخوردار ۲ میلیارد ریال برای کمک به سلامت و بخش بهداشت ودرمان این شهرستان مرزی اهدا شد.

داود آتشی اضافه کرد: با این مبلغ اهدایی ۳۸ قلم انواع ملزومات و موارد پزشکی مورد نیاز و ضروری بیمارستان شامل سه دستگاه اکسیژن ساز، یک عددترالی اورژانس، ۱۶ دستگاه پالس اکسی متر، ۱۴ دستگاه ترمومتر حرفه ای، چهار دستگاه بارکدخوان خریداری شد.

وی از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده اند قدردانی کرد.

آتشی اظهار داشت: طی سال گذشته خیران سردشتی با اهدای زمین برای ساخت مراکز درمانی و همچنین بخشی از هزینه تجهیزات پزشکی خدمات و همکاری مطلوبی با مجموعه سلامت شهرستان داشته اند.

سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.