به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این روز معاونان استاندار هرمزگان و فرمانداران در راستای تاکید استاندار دیدارهای جداگانه ای با مردم مناطق مختلف استان داشته و مسائل و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار دادند.
علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این روز در راستای رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع، دستورهای لازم را به دستگاه های اجرایی متولی استان برای رفع مشکلات آن ها صادر کردند.
این دیدارها با توجه به شیوع کرونا و سلامت مردم، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام شد.
استاندار هرمزگان نیز از روز سه شنبه ۲۷ ام مهرماه نخستین دیدار چهره به چهره خود با مردم این استان را آغاز کرده و به مطالبه ها و درخواست های مردمی پاسخ داد.
مهدی دوستی در نخستین حضور مردمی خود از نزدیک درخواست ها، مسائل و مشکلات ارباب رجوع را مورد رسیدگی قرار دارد و برای حل مشکلات و معضلات مردم دستورهای لازم را صادر کرد.
ملاقات مردمی استاندار هرمزگان با شهروندان هر هفته روزهای سه شنبه برگزار می شود که این دیدارهای چهره به چهره به واسطه بالاترین مقام استانی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.
مدیران کل دستگاه های اجرایی دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند
استاندار هرمزگان سوم آبان ماه جاری با صدور بخشنامه ای به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان دستور داد: ملاقات و دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم در روزهای سه شنبه در راستای سیاست های دولت مردمی، برگزار شود.
مهدی دوستی در این بخشنامه آورده است: با توجه به اینکه برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم، جزئی از حقوق متقابل بین آن هاست و بی تردید رسالت تمام دستگاههای اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است.
وی بیان داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی و به منظور تسهیل و سرعت بخشی در دریافت و پیگیری درخواست ها و مشکلات مردمی، همچنین جهت افزایش مسوولیت پذیری، اعتماد عمومی، سلامت اداری، صیانت از حقوق و جلب رضایت مندی مردم، برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم، لغو تمامی ماموریت ها و نشست های غیرضروری در روزهای سه شنبه به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ارسال گزارش ملاقات های مردمی به اداره کل بازرسی استانداری، برنامه ریزی برای حضور در مرکز سامد استان به منظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ و بهرهبرداری از نقطه نظرها، پیشنهادهای و انتقادهای آنان، مورد انتظار است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: همچنین اداره کل بازرسی استانداری موظف است، به منظور بررسی نحوه برگزاری نشست ملاقات مردمی در روزهای سهشنبه، بازدیدهای سرزده از دستگاهها انجام شود.
دوستی ادامه داد: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری می باشد.
وی گفت: با توجه به ضرورت ارتباط دوسویه و مستمر مردم با مجموعه دولت، سامانه ارتباط مردم با دولت (۱۱۱)، شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۱۰۵۸۴، کد دستوری # ۱ * ۳۱۲۲ * ۶۶۵۵ * و سامانه پیامک ۵۰۰۰۵۹۹۶۹۹۶، آماده دریافت شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مردمی است.
همچنین امکان ارتباط مستقیم با استاندار هرمزگان، ارسال پیشنهادها و انتقادها، ثبت شکایت در سامانه وزارت کشور و استانداری ها و ارتباط مستقیم با رییس ستاد کرونا هرمزگان در پرتال اطلاع رسانی استانداری هرمزگان فراهم شده است.