تهران- ایرنا- سرمربی بسکتبال مس کرمان با اشاره به برد تیمش مقابل شهرداری گرگان گفت: بازی بسیاری سختی با حریف داشتیم و برای این برد از پیش برنامه ریزی کرده بودیم.

محمدرضا اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از هفته های قبل می دانستیم که در این دیدار باید تمرکزمان در تمامی دقایق بازی حفظ شود. همانطور که پیش بینی می کردیم شد و یک دیدار جذاب و تماشایی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند که خدا را شاکریم در پایان با برد نماینده کرمان همراه بود.

وی ادامه داد: در آغاز لیگ کاپیتان خود را به دلیل شکستگی دست از دست دادیم و چند بازیکن دیگر خودمان را نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشتیم. بچه هایی که باقی ماندند همت کرده و کاری کردند که جای خالی نفرات ارزشمند ما به چشم نیاید و آنقدر خوب بودند که فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

سرمربی بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: ما یک برنامه ۳ ساله را پیش بینی کردیم که الان در ابتدای این مسیر هستیم. امیدوارم حمایت هایی که امروز از تیم ما می شود ادامه دار باشد و ما بتوانیم در اهدافمان موفق باشیم.  

گفتنی است مصاف دو تیم اول و دوم گروه الف لیگ برتر بسکتبال ایران در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ به سود مس به پایان رسید.  

در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،  مهرام تهران،  اکسون تهران،  آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان،  رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.