تهران - ایرنا - بسکتبالیست تیم صنعت مس کرمان گفت: دو دقیقه پایانی هر بازی بسیار مهم و حیاتی است و تیم برنده در همین دقایق مشخص می‌شود.

اصغر کاردوست در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک بازی زیبا و تماشایی را بین دو تیم مس کرمان و شهرداری گرکان را شاهد بودیم. دیداری که در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ به سود مس به پایان رسید تا یک برد ارزشمند را در این هفته به دست بیاوریم.

ملی پوش بسکتبال ادامه داد: در بین نیمه محمدرضا اسلامی سرمربی با ما گوشزد کرد که امشب همه ما می توانیم ستاره باشیم و به همین حرف هم رسیدیم. به نظر من مربی احتیارج به پرش ندارد و سکویی برای پرتاب بچه هاست و لحظات شیرینی را در بازی با شهرداری گرگان تجربه کردیم که بسیار خوشایند بود.

بازیکن صنعت مس کرمان تاکید کرد: من از اولین روزی که لیگ شروع شد به همه بچه ها گفتم دو دقیقه آخر بازی بسیار مهم است و همه چیز در همین مدت زمانی مشخص می شود. مجموعه تیم مس خیلی زحمت کشیده و تمرینات سختی را پشت سرگذاشته است تا امروز در این موقعیت قرار بگیریم. ما همه برنامه هایی که لازم است را از قبل مرور می کنیم تا در زمین بازی به آنچه می خواهیم برسیم و این روند موجب شده تا تیم مس در مسیر درستی قرار بگیرد.

کاردوست یادآور شد: قبل از بازی همه چیز را تمرین می کنیم تا اشتباهی نداشته باشیم اما در برخی از دقایق بازی اشتباهات جدیدی را شاهد هستیم که این مساله باید حل شود. خارجی هایی که می آیند فکر می کنند اینجا مانند لیگ های عربی است اما وقتی کیفیت بازی ها را می بینند متوجه می شوند چقدر سطح کیفی بازی های ما بالاتر است.

وی گفت:‌ در سال های قبل خارجی های با کیفیتی به ایران می آمدند اما الان به دلیل شرایطی که وجود دارد شاهد آن کیفیت نیستیم اما بازهم بازیکنان خوبی را در لیگ می بینیم که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.  

گفتنی است مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با حضور در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک شاهد رقابت دو تیم بود. رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه برگزار می شود که در گروه الف لیگ برتر بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم،  مهرام تهران،  اکسون تهران،  آویژه صنعت پارسا مشهد،  فولاد مبارکه سپاهان،  رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.