تهران - ایرنا - تیم رعد پدافند هوایی تهران که از بسکتبالیست های جوان بهره می برد بازهم دست به کار بزرگی زد و این بار تیم خوب اکسون را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم های رعد پدافند هوایی تهران و اسکون از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۰ بر ۶۱ به سود پدافندی ها خاتمه یافت.

پدافند در این دیدار و در کوارترهای اول و دوم با نتایج ۱۸ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۸ از رقیب خود پیش افتاد اما کوارتر دوم را اکسون با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود خود خاتمه داد،  کوارتر چهارم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۲۱ به پایان رسید.  

تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی تهران در دیداری قبلی خود نیز در دیداری غیرقابل پیش بینی با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داده بود.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران،  صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.