تربت‌حیدریه- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پیام اصلی قهرمانی تیم فوتسال گوشت روز تربت حیدریه در رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور لزوم حمایت از بخش خصوصی است.

محسن حیدری روز دوشنبه پس از قهرمانی شب گذشته تیم فوتسال گوشت روز تربت‌حیدریه در رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح فنی بالای رقابت‌ها نشان داد که تیم فوتسال گوشت روز تربت حیدریه بار سنگینی را به دوش کشیده است و دیشب نیز حاصل چند سال تمرین و تلاش خود را دید.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در این باشگاه سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده است و حالا نوبت ماست تا تیم را حفظ کنیم و وظیفه داریم از اینها حمایت کنیم تا با همین جایگاه در رده‌های بالاتر ادامه دهند.  

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت:پیام دیگر این قهرمانی آن است که ساختار ورزش حرفه‌ای تربت‌حیدریه و دوری از حاشیه های غیر فنی و تمرکز بر تلاش برای کسب موفقیت در عرصه کشور و حتی بالاتر از آن اثر بخش است.
حیدری افزود: به واسطه همین ویژگی مسوولان این خطه باید آستین را بالا زده و از باشگاه فرهنگی ورزشی گوشت روز حمایت کنند و روشی را در پیش نگیرند که باعث سرخوردگی سرمایه گذار آن شود.

در رده نونهالان اما در قامت نوجوانان ظاهر شدیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گوشت روز تربت‌حیدریه هم به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل سطح فنی بسیار بالای دیدارها ما هر چند در رده نونهالان وارد زمین شدیم، اما در اصل مثل نوجوانان توپ زدیم.

ابوالفضل رجبی افزود: با کسب قهرمانی فوتسال نونهالان کشور، مسوولیت سنگینی بر عهده باشگاه گذاشته شد و ما از اینک محکوم به حرکت رو به جلو شده‌ایم 
یعنی با توجه به موفقیت‌هایی که باشگاه ظرف چهار سال اخیر کسب کرده است حرکت رو به جلو، به نقشه راه آن بدل شده‌است.
وی اضافه کرد: روزی که وارد ورزش حرفه‌ای شدم، تعهد دادم در هر دوره با دست پر به خانه باز گردیم و گواه این ادعا آن است که ۲ سال قبل قهرمان مناطق کشور و پارسال نیز نایب قهرمان لیگ برتر نوجوانان شدیم و سومی رده نونهالان کشور را کسب کردیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گوشت روز تربت‌حیدریه با انتقاد از حاشیه سازی‌هایی که در زمان مسوولیتش در هیات فوتبال تربت‌حیدریه برایش ایجاد شده بود گفت: به واسطه کم لطفی‌هایی که در حقم شد به جایی رسیده‌ بودم که واقعا از ادامه کار خسته شدم اما خوشبختانه با حمایت رییس اداره ورزش و جوانان این خطه، باشگاه را با جدیت و روحیه مضاعف اداره کردم و امشب هم نتیجه‌اش را همگان دیدند.

رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور یادواره هزار و ۱۰۳ شهید منطقه تربت‌حیدریه با حضور ۱۲ تیم، شب گذشته با قهرمانی تیم فوتسال گوشت روز تربت‌حیدریه در این شهر به پایان رسید.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.