ارومیه- ایرنا- مسوول برگزاری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی گفت: ۱۰۰ اثر اعم از پویانمایی و بازیهای ویژه و نرم افزارهای تلفن همراه تاکنون به دبیرخانه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان ارسال شده است.

نوذر شریعت پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۲ مرحله در آبان ماه برگزار می شود و برگزیدگان همزمان با آغاز هفته بسیج معرفی می شوند.

وی بیان کرد: مرحله اول این رویداد به طور همزمان در ۳۲ منطقه کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم های سه تا پنج نفره و در سه رشته پویانمایی، بازی های ویژه تلفن همراه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در یک رقابت ۴۸ ساعته برگزار شده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.
 
شریعت پناه گفت: مرحله نهایی این رویداد با حضور بیش از ۱۰۰ تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آبانماه برگزار می شود.

مسوول برگزاری سومین دوره از رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان غربی ادامه داد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترینهای فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.