کرج - ایرنا - مردم انقلابی استان البرز همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار با اجتماع پرشور خود در مصلای امام خمینی (ره) کلانشهر کرج ، بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات و رفتارهای شیطانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا اعلام داشتند.

رویدادهای ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیار است که در مقابل انواع توطئه های دشمن مانند جنگ نظامی، سیاسی و تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده اند؛ مردمی که با دادن هزینه های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزتمندانه پرچم اسلام و ایران را در جهان به اهتزاز درآوردند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور گسترش دادند.

 دولتمردان آمریکایی که در طول تاریخ منشا آشکار و پنهان جنایات و خباثت ها بوده اند در این سال ها پرده از سیمای پلید خود برداشته و با جنایات آشکار  موجودیت ملت های مظلوم و ستمدیده را نشانه رفته اند، جنایت هایی که با انواع سلاح های نظامی ساخت آمریکا به صورت مستقیم و غیر مستقیم رقم می خورد و خون هزاران انسان بی گناه  در ممالک اسلامی از جمله  افغانستان ، یمن ، سوریه و عراق  بر زمین ریخته می شود.

مردم ولایتمدار استان البرز  امروز همگام با سایر هموطنان  با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار حضور یافتند و با سردادن شعارهای « مرگ بر آمریکا » و« مرگ بر اسرائیل »  جنایات جبهه استکباری را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ ضد استکباری استان البرز ، بیزاری خود از ظلم و ستم جبهه  استکباری را بیان و خواهان پایان سلطه استکبار بر کشورهای مظلوم جهان شدند.

طنین  شعارهای انقلابی از سوی اقوام ایرانی ساکن استان البرز که بیانگر روحیه وحدت و همدلی ایرانیان است، نشان داد که امروز ملت ایران همچون گذشته در صحنه حضور دارد و آماده جانفشانی در راه ارزش های والای دینی و الهی  است.

حضور پرشور و با نشاط دانش آموزان، دانشجویان، جوانان، فرهنگیان، طلاب، ورزشکاران، مدافعان سلامت، خانواده های معظم شهدا،  بسیج ، نیروهای نظامی و انتظامی ، اصناف، خیران، مسوولان و سایر اقشار در این مراسم ، شعور و بصیرت سیاسی و بینش الهی مردمان این دیار را به نمایش گذاشت.

همه آمدند تا در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حماسه دیگری در البرز سرافراز خلق کنند و لبیک یا خامنه ای را در آسمان ایران کوچک  طنین انداز کنند.

مردم همیشه در صحنه استان البرز با مشت های گره کرده خود آمدند تا دفاع از آرمان ها ، ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و مبارزه جدی با استکبار را فریاد بزنند.

البرزی ها آمدند تا وحدت و همدلی خود را در روز ملی مبارزه با استکباربه نمایش بگذارند و بار دیگر سیلی محکمی بردهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی بزنند و برگ زرین دیگری بر افتخارات بیافزایند.

یوم الله ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی برگی زرین، مقطعی حساس و پرخاطره است که مراسم بزرگداشت این روز هرسال با شکوه تراز سال های گذشته با حضور دانش آموزان و مردم برگزار می شود.

 تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه  در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران (۱۳۵۸) از مهمترین رویدادهای این روز تاریخی است که  به نام روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.