تهران- ایرنا- باراش باران طی ساعات گذشته منجر به آبگرفتگی شدید در خیابان های شهر بومهن و در برخی مناطق باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان اصلی شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آبگرفتگی در معابر شهری بومهن تردد خودروها را مختل کرده است و در پی بارش شدید باران و سیلاب از دقایقی قبل برخی معابر شهری دچار آبگرفتگی شده و رفت و آمد عابران پیاده نیز با مشکل مواجه شده است.
حاضر نشدن به موقع عوامل و نیروهای خدمات شهری شهرداری در برخی مناطق سبب تشدید آب گرفتگی و ترافیک شده و تشکیل سد آبی در مقابل مخابرات بومهن همچون سالهای گذشته در فصل بارندگی، مانع از حرکت عادی وسائط نقلیه شده و مشکلاتی به وجود آورده است.

شهر بومهن تنها یک خیابان اصلی دارد و آبگرفتگی این خیابان مشکلات زیادی را در تردد خودروها و عابران پیاده ایجاد کرده است.

سرپرست شهرداری بومهن به خبرنگار ایرنا  گفت: پرسنل ستادی و اکیپ های عملیاتی شهرداری این شهر در حالت آماده باش کامل هستند و با رفع آبگرفتگی معابر مشکل ترافیکی ایجاد شده رفع خواهد شد.

حسن الماسی گفت: عملیات رفع آب گرفتگی تا فروکش کردن بارندگی و باز شدن کامل مسیرهای خروج آب ادامه خواهد داشت.

وی با حضور میدانی در سطح شهر و نظارت بر روند رفع آبگرفتگی معابر بومهن و خدمات رسانی به شهروندان ادامه داد:  با اقدامات انجام شده درحال حاضر بخش عمده آبگرفتگی معابر شهر بومهن رفع شده و ترافیک خیابان اصلی شهر تا حدی روان شده است.