اصفهان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان خواستار تداوم فعالیت‌های فرهنگی در مراکز و باشگاه‌های ورزشی شد و افزود: ماندگاری و ارزش افتخارات ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی آنان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه اصفهان آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در دیدار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان افزود: رسانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و همه‌کسانی که در جامعه تأثیرگذار هستند باید ورزش‌های عمومی را ترویج دهند تا مردم با تندرستی و صحت بدنی بتوانند به حرکت خود ادامه دهد.  
وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های ورزشی و تخصصی فعالیت دارند و باید باقدرت به فعالیت خود ادامه دهند اما اکثر مردم امروز به‌واسطه ویروس کرونا و فرهنگ غالب در جامعه از بی‌تحرکی رنج می‌برند، بنابراین همه ما برای گام برداشتن در مسیر الهی نیاز به جسمی سالم داریم؛ در اسلام نیز به ورزش و رعایت اصول صحیح تغذیه سفارش شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان کمک به ورزش بانوان را مهم دانست و افزود: بانوان به‌خصوص بانوان خانه‌دار نیاز بیشتری به ورزش و تندرستی دارند و باشگاه‌های ورزشی می‌توانند درزمینهٔ فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌های کمک کنند.
وی افزود: ماندگاری و ارزش افتخارات ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی آنان است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز در این دیدار گفت: باشگاه سپاهان شامل ۹۳ گروه ورزشی، ۲۳ رشته ورزشی در بخش مردان و بانوان، ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و  مربی، ۴۳ ملی‌پوش مرد، ۶۸ ملی‌پوش زن و ۱۱ ملی‌پوش فوتبالیست در رده‌های مختلف سنی و حامی ورزش کارگری و همگانی است.
محمدرضا ساکت افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن ارج نهادن به رشادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و جهادگران عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، پیش از انجام دیدارهای خود در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در استان‌های مختلف از خانواده یک شهید شاخص، مدافع سلامت و مدافعان حرم همان استان تجلیل می‌کند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در اربعین امسال خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همگام با سایر مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان در راهپیمایی نمادین اربعین حضور گسترده داشت و به همین منظور موکب شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان راه‌اندازی و از عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی کرد.
ساکت ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از یکم تا هفتم آبان‌ماه امسال به مناسبت هفته سپاهان مراسم متعدد فرهنگی در مناطق مختلفی از شهرستان اصفهان برگزار کرده است.