شیراز-ایرنا-فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: اردوی جهادی سلامت و بیمارستان یک روزه تخصصی و فوق تخصصی به همت سپاه شهرستان جهرم در شهرستان سروستان برگزار شد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ویزیت رایگان محرومین به همت گروه جهادی بوعلی سینا شهرستان جهرم، سپاه و شبکه بهداشت شهرستان سروستان، در بیمارستان شهدای این شهر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین مرحله طرح ویزیت رایگان بیماران محروم و نیازمند در بیمارستان شهدای سروستان اجرا شد، اضافه کرد: در این طرح یک روزه پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه قلب و عروق، چشم پزشکی، نوزادان و کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ارتوپدی ، اعصاب و روان و جراح عمومی حضور داشتند.

وی اظهار کرد: در این طرح ابتدا همه مراجعه‌کنندگان پایش شدند و فشار خون، قند خون، bmi و ... همه آنها چک و کنترل شد، بعد از ویزیت پزشک عمومی و تایید آنها بیماران به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده شده و رایگان ویزیت شدند. همچنین  خدمات سونوگرافی، آزمایشگاه، رادیولوژی، تست کرونا، اکو و نوارقلب و ... به بیماران ارائه شد.

فرمانده سپاه شهرستان جهرم گفت: همچنین در این طرح بیش از ۲۴۰ نفر از مردم ویزیت شدند و آموزش های خود مراقبتی و سلامت مثل دیابت ، فشار خون بالا ،پوکی استخوان، چاقی و اضافه وزن ، سیگار و عوارض آن و ... در قالب توزیع تراکت و برشور انجام شد.

مسئول گروه جهادی بوعلی سینا نیز در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به کلام رهبر معظم که فرمودند بسیج پاره تن مردم است، گفت: بسیج که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام عرصه ها تمام توان خود را برای اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته و خواهد گرفت.

سرهنگ مجتبی علی پناه همچنین از همکاری همه پزشکان و پرستاران، مجمع خیرین سلامت، فرمانداری سروستان و جهرم ، دانشگاه علوم پزشکی جهرم ،گروه توپخانه ۵۶حضرت یونس ، بسیج جامعه پزشکی جهرم و فرماندهان و بسیجان حوزه ها و پایگاه های بسیج سروستان و سپاه جهرم، تقدیر و تشکر کرد و افزود: پنجمین مرحله بیمارستان جهادی جمعه آینده ۲۱ آبان در سروستان برگزار خواهد شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.