شیراز- ایرنا- مسافران پرواز ۳۳۷۶ هواپیمایی ایران ایر که بنا بود ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه دوشنبه از فرودگاه شیراز به مقصد کیش پرواز کند با وجود گذشت بیش از ۶ ساعت از زمان پرواز، همچنان در فرودگاه مبدأ سرگردان هستند.

پورموحد یکی از مسافران این پرواز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی شرکت هواپیمایی گفت: هیچ یک از مسئولان این شرکت حتی حاضر به حضور در بین مسافران و عذرخواهی بابت تاخیر چند ساعته و سپس ابطال پرواز نشدند.
وی افزود: در حالی که این شرکت علت لغو پرواز را شرایط نامساعد جوی فرودگاه کیش اعلام کرد، پروازهای دیگر شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه شیراز به مقصد کیش در حال انجام بود و فقط این شرکت هواپیمایی حاضر به انتقال مسافران خود نشد.
او ادامه داد: مسافران که عمدتا خانواده و دارای فرزند کوچک بودند چندین ساعت در فرودگاه شیراز بدون هیچ پاسخ روشنی سرگردان هستند و مشخص نیست چه کسی باید خسارت چند میلیونی رزرو هتل مسافران در جزیره کیش که بی هیچ دلیل قانع کننده‌ای به مقصد خود نرسیدند را جبران کند.
وی گفت: به خسارت مالی وارد شده به مسافران، آسیب روحی و روانی که بی تفاوتی مسئولان شرکت هواپیمایی  آنرا تشدید کرد را نیز باید اضافه کرد.
دیگر مسافر این پرواز که خود را برزگر معرفی کرد گفت: اینکه پروازی دچار تاخیر و مشکل شود در هر کجای دنیا می تواند روی دهد اما بعید است که مسئولان متعهد هیچ شرکت هواپیمایی به جای عذرخواهی و ارائه توضیح خود را از دید مسافر مخفی کنند.
وی گفت: شرکت هواپیمایی باید خسارت مالی و آسیب روحی ناشی از سرگردانی چند ساعته مسافران در فرودگاه شیراز را جبران کند و پاسخگو باشد.
خبرنگار ایرنا در تماس با مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر پیگیر موضوع شد که پس از به رغم قولی که برای پاسخگویی داد هیچ پاسخی ارائه نکرد و به تماس های بعدی نیز پاسخ نداد.