تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اگر لیگ برتر با کیفیت و در شرایط خوبی برگزار شود اثر و نتیجه آن در تیم ملی هم مشهود خواهد بود.

مهران حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هر چه سطح کیفی و توان فنی بازیکنان در لیگ برتر بسکتبال بهتر باشد، شاهد تیم ملی با کیفیت‌تری هم خواهیم بود؛ چرا که ملی‌پوشان از دل لیگ می‌آیند و آمادگی آنان موفقیت تیم ملی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال با همه شرایطی که وجود داشت لیگ خوب و با کیفیتی را شاهد هستیم و هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست. در دور برگشت بدون شک، دیدارهای به مراتب بهتری را خواهیم دید و رقابت‌ها نزدیک‌تر هم می‌شود و مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی دیدارهای سختی پیش رو دارند. در دور رفت به دلیل شرایط کرونا ناچار بودیم مسابقه‌ها را به صورت متمرکز برگزار کنیم اما برای دور برگشت باید دید آیا ستاد کرونا دستور جدیدی صادر خواهد یا خیر.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همه دیدارهای لیگ برتر سخت است و تیم‌های مدعی برای قهرمانی برنامه‌ریزی کرده و به دنبال جمع کردن امتیازهای لازم هستند. در گروه الف لیگ برتر که شهرداری گرگان در آن حضور دارد، هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست، من از الان به دور برگشت فکر می‌کنم و دیدارهای که پیش رو داریم. تیم شهرداری گرگان یک فرصت و نعمت در اختیار دارد که آن هم حمایت مردم و مسئولان استان از این تیم است که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.