تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: عاملان نزاع دست جمعی و تیراندازی در این شهرستان در کمتر از هشت ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شب گذشته (شنبه شب) مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان ورامین مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه‌ایی در محدوده میدان پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بیرانوند افزود: در جریان این نزاع و تیراندازی سه نفر مجروح شده بودند.

وی اظهار داشت: با سرعت عمل پلیس و حضور به موقع در محل وقوع این نزاع، یک از متهمان شناسایی و دستگیر و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر متهمان آغاز شد.

سرهنگ بیرانوند اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته، هویت سایر متهمان برای ماموران محرز شد و با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضای و در کمتر از هشت ساعت از وقوع این نزاع، پنج نفر از عوامل درگیر در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان علت ارتکاب جرم را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کردند.

وی اظهار داشت: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ بیرانوند تأکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام و به شدت با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت بین مردم را داشته برخورد قاطع می کند و ضمن تقدیر از حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی، خواستار اشد مجازات برای این افراد است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.