به گزارش ایرنا، مسوولان باشگاه پرسپولیس همزمان با تلاش در راستای انتخاب کارگزار، سعی داشتند تا بتوانند امتیاز تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کنند. در همین راستا نیز روی گذشته مسوولان این باشگاه نشستی را با مقامات سازمان لیگ برگزار کردند و حالا به نظر میرسد، قرمزپوشان پایتخت به خواسته خود رسیدهاند.
بر این اساس و مطابق اعلام باشگاه پرسپولیس، با جلساتی که طی هفته گذشته در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ در این خصوص برگزار شدهاست، از این پس تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی تیم فوتبال پرسپولیس به این باشگاه واگذار میشود.