اصفهان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف ما در نگاهداری از انقلاب این است که نخبگان بسیج برای مشکلات جامعه طرح داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ مجید خراسانی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر در  اصفهان افزود:نماد مکتب بسیج سرداران بزرگی چون کاظمی، خرازی و سایر شهدا حتی شهدای گمنام هستند و این درس را به ما می‌آموزند که تا آخرین قطره درراه دفاع از آرمان‌های اسلام می‌ایستیم و جان می‌دهیم ولی دست از ارزش‌ها برنمی‌داریم.
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین  همچنین با اشاره به پیشینه اصفهان در انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: انتظار از کل استان است که در دهه آینده مثل چهل سال گذشته در همه عرصه‌ها اسوه باشد.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در برابر انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: دشمن برای ساقط شدن انقلاب روزشماری کرد ولی به کوری چشم‌ دشمن و بهای خون شهدا انقلاب پایدار ماند و روز بروز بالنده‌تر می‌شود و باید به شهدا افتخار کرد.
سردار خراسانی بابیان اینکه چشم‌انداز گام دوم انقلاب تمدن‌سازی اسلامی است، تصریح کرد: در آستانه گام دوم با امید به ظهورباید بدانیم مسوولیت ما سنگین است و خدا را بابت‌ توفیق پاسداری از انقلاب شکر کنیم.
وی با اشاره به نقش معنویت در نجات جامعه، تصریح کرد: اخلاق محوری عمده راه جذب افراد به سمت اسلام بوده است و اخلاص شهدا نیز عامل جذب افراد به آن‌ها شد و لذا باید اخلاق محوری و اخلاص سرلوحه کار بسیج باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نیز با اشاره به تأکیدات اسناد بالادستی بسیج ازجمله بیانیه گام دوم و سند اعتلای بسیج، گفت: هویت و اقتدار بسیج در خدمت به مردم است.
سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، گفت: اصفهان قابلیت‌های و شرایط ویژه‌ای در انقلاب، دفاع مقدس و شرایط کنونی دارد.
وی با اشاره به ویژگی‌های عملیات محرم، ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها حماسه ۲۵ آبان است که به‌خوبی به آن پرداخته نشده است.
سردار فدا با اشاره به حماسه مردم اصفهان در شب ۲۵ آبان، اظهار کرد: صبح ۲۵ آبان از جای‌جای شهر مردم پیکر پاک شهدا را به‌صورت پیاده و با حضور انبوه مردم به گلستان شهدای اصفهان تشییع کردند.
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر و نمایشگاه دستاوردهای بسیج  در ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان برگزار شد.
در این مراسم از رده‌های برتر سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تجلیل شد.