تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برون سپاری تبلیغات محیطی باید با شرایط استاندارد صورت گیرد، گفت: مجموعه مدیریتی فوتبال کشور مشتاق برون سپاری اجرای تبلیغات محیطی است و قرار نیست که صرفا منافع یک یا ۲ باشگاه خاص حفظ شود.

به گزارش ایرنا، حسین شریفی روز شنبه در گفت و گویی در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، اظهار داشت: با توجه به استقبال فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال در مورد واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، مهلتی جهت ارائه ضمانت بانکی از سوی باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که این فرصت تا روز پنجشنه (۲۷ آبان) بود، اما تضامین لازم را دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی فوتبال کشور مشتاق برون سپاری اجرای تبلیغات محیطی است. نشست مشترک با مدیران عامل باشگاه‌ها نیز در راستای همین هدف بود و پس از آن نیز چندین جلسه از سوی کارگروه مشخص شده، برگزار شد. از آنجایی که وظیفه فدراسیون، صیانت از فوتبال کشور است و باشگاه‌ها بخش بزرگی از فوتبال هستند، فدراسیون تصمیم گرفته با وجود نبود تضمین بانکی، اجرای تبلیغات محیطی را برای یک بازی به باشگاه‌ها بسپارد.

شریفی افزود: تا روز دوشنبه (یکم آذر) باید تضمین بانکی از سوی باشگاه‌ها ارائه شود، در غیر این صورت روال سابق ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برون سپاری تبلیغات محیطی باید با شرایط استاندارد صورت گیرد، چرا که لیگ فوتبال مشاع است و باید سهم یکسانی برای همه باشگاه‌ها قائل شویم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که سهام‌دار اصلی در این پروژه، فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل یکی از اولین کمیته‌های تشکیل شده پیرو دستور رییس فدراسیون، کمیته چابک‌سازی بود. پس انگیزه ما برای این اقدام بیشتر است. فدراسیون باید پاسخگوی همه باشگاه‌ها باشد و قرار نیست که صرفا منافع یک یا ۲ باشگاه خاص حفظ شود.

منبع: فدراسیون فوتبال