مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی در پیام یعقوبعلی نظری آمده است: "بسیج" امروز فقط یک اسم و جایگاه سازماندهی شده نیست بلکه درخت تنومندی است که با عمل به فرمایشات امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همچنان استوار است و روز به روز پایدارتر می‌شود.
این پیام می‌افزاید: امروز ارتش بیست میلیونی از منظر امام خمینی (ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و شاهد هستیم که بسیج مستضعفان به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
در ادامه پیام آمده است: بسیج مستضعفان مصداق بارزی از وحدت و برادری است، امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا با پیروی از یک آرمان برای برون رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را درنوردند.
استاندار خراسان رضوی در این پیام گفت: اگر در دوران دفاع مقدس "بسیج" یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود اکنون یک محور عملیاتی برای تحقق بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامع در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و مقابله با کرونا به ویژه در این استان شاهد می‌باشیم.
وی افزود: وظیفه داریم یادی کنیم از علمدار جبهه مقاومت و "بزرگ بسیجی انقلاب"، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و خاطره ایشان قوت قلبی برای ملت عزیز و بسیجیان سرافراز است.
نظری ادامه داد: فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در ادارات و نهادهای مختلف و مردم شریف استان پهناور خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را در جوار بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) از خداوند منان مسالت دارم.