تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: انتظار ما از فرمانداران کار مومنانه، جهادی و متفاوت با کار اداری است و این کار همراه با اخلاص و رضایت خداوند متعال چندین برابر خیر و برکت دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در هفته مقدس بسیج در جمع شریف ترین مردم استان تهران هستم و شهرهای مذهبی همچون اسلامشهر پشتوانه شهر تهران هستند، اظهار داشت: امروز اسلامشهر نیازمند کار جهادی و متفاوت است.

وی با اشاره به وسواس در انتخاب فرماندار برای شهرستان اسلامشهر گفت: یکی از اصلی ترین شاخصه های انتخاب فرمانداران در استان تهران مردمداری و مدارا با مردم است و این حق مردم است که از مسئولین مطالبه کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: فرمانداری که گوشی موبایل خاموش کند و پیگیر مطالبات مردم نباشد جایی در دولت سیزدهم ندارد،ممکن است برخی از مردم به ناحق بر سر فرماندار فریاد بکشند ولی حق نداریم که با مردم تندخویی کنیم.

وی بیان کرد: اگر فرماندار بومی باشد ظرفیت های شهرستان را می شناسد و اسلامشهر جوانان مومن و انقلابی بی شماری دارد که کارکردی به مراتب بیشتر از چند دستگاه اجرایی دارند.

منصوری با بیان اینکه جوان بودن یکی از شاخص ها در انتخاب فرمانداران است تصریح کرد: جوان مظهر تحرک و پویایی است و از فرمانداران توقع جوان سازی در بدنه اجرایی دولت در شهرستان وجود دارد.

وی اظهار داشت: ویژگی مدیریتی ما در استان باید کاملا برگرفته از فرهنگ بسیج که همان کار شبانه روزی و اتحاد مردم برای حل مشکل است، باشد؛ اولویت اصلی ما جدای از وظایف ذاتی نظیر معیشت و مدیریت کرونا مقوله فرهنگ است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: فرمانداران به مردم قولی ندهند که نمی توانند آن را عملیاتی کنند؛ کارهای نیمه تمام در سطح شهرستان های استان بسیار زیاد است هرچند که کارهای زیادی انجام شده است.

منصوری افزود: تمام تعهدات دولت قبل در استان و شهرستان های استان تهران تعهد دولت فعلی است مخصوصا در حوزه عمرانی که نیازمند کار صحیح دقیق و مهندسی هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان های استان تهران مستحق خدمت شبانه روزی هستند، تاکید کرد: اگر نتوانیم سرمایه اجتماعی نظام را در بین مردم افزایش دهیم هیچ کار مفیدی نکرده ایم.