کرمانشاه- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به ارزش جایگاه قضاوت در جامعه و اهمیت کار آنان گفت: یک رأی منصفانه و درست باعث ایجاد آرامش در جامعه می شود و به همین دلیل ما از رأی قضات با قاطعیت دفاع می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، پرویز توسلی زاده عصر سه شنبه در جریان بازدید از شعب دادگاه تجدید نظر استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمت در دستگاهی همانند دستگاه قضایی با انبوه کارها و مسائل و محدودیت‌های خاص خود و رسیدن به مقام بازنشستگی نشان از سلامت یک نیروی کارآمد دارد و این مهم جای سپاس و قدردانی دارد.

توسلی زاده گفت: سطح مطالبات مردمی به شدت بالاست و ما در تلاش هستیم که این مطالبات را به بهترین شکل پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه ماست و به آن افتخار می کنیم، افزود: دادگستری استان کرمانشاه در کشور عملکرد بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات و تلاشهای قضات و کارکنان می باشد.

حضور در شعب محاکم تجدید نظر و گفت و گو با همکاران قضایی و اداری از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بود. 

در این دیدار برخی از کارکنان با تقدیر از حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند و توسلی زاده درباره خواسته‌های آنان دستورات لازم را صادر کرد.

از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به کارکنان در محاکم تجدید نظر، تأکید بر صدور آراء متقن و مستند، اقناع طرفین دعوی، تلاش برای سازشی کردن برخی پرونده‌ها و حفظ و ارتقاء روند روبه رشد محاکم بود. او از زحمات همکاران قضایی و اداری برای روند رو به رشد دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از قاضی بازنشسته علی بابایی توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و سرپرست محاکم تجدید نظر تجلیل شد.