مشهد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افرادی که در دایره دین و انقلاب حضور دارند، به‌نوعی بسیجی بوده و در تراز بسیج شناخته می‌شوند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین روز چهارشنبه در همایش بزرگ اقتدار بسیج کاشمر اظهار داشت: ظهور نیرویی به نام بسیج، مرهون نگاه الهی حضرت امام (ره) بود که در سال ۵۷ انقلاب اسلامی را با پشتیبانی مردم بنیان گذاشته و سپس فراخور نیاز کشور نهادهایی چون بسیج، سپاه و نهادهای مختلف را درست، بجا و دقیق طراحی و تأسیس کردند.

وی بسیج را به معنی برابری همگان در حقوق اجتماعی، ساده زیستی و دوری از اشرافیت دانست و افزود: بسیجیان باید به گونه‌ای زندگی کنند که وقتی طبقات پایین دست جامعه به زندگی‌ آنان نگاه می‌کنند حسرت نخورده و آنان را چون خود ببینند.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نتیجه برابری، ساده زیستی و یاریگری محرومان می‌شود افرادی چون حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از دیگر شهدا که در تاریخ جاودانه شده اند.نیک‌بین ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته به دلیل کودتاها، دسیسه ها، جنگ‌های داخلی، ترور مسوولان رده بالا و هشت سال جنگ بارها باید سقوط می‌کرد، اما با داشتن پشتوانه مردمی و تفکر بسیجی و الهی در ملت، در برابر همه کودتاها، ترورها، نابسامانی‌ها، فتنه‌ها و نفوذی‌ها ایستادگی کرده و نه تنها از بین نرفت، بلکه روز به روز ریشه‌های آن محکم‌تر و شاخه‌های آن استوارتر و برگ و میوه‌های آن بیشتر و ثمره آن‌که بسیجیان باشند، رسیده تر شدند.

نیک بین با بیان اینکه قطار انقلاب در حال حرکت است و توقفی ندارد، بیان کرد: کسانی که تفکر بسیجی داشته و اهل ساده زیستی، برابری، جاودانگی و عدم اشرافیگری باشند در میدان انقلاب باقی خواهند ماند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.