مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حل مسائل و مشکلات جامعه اولویت این دانشگاه است.

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر محسن مرادی در مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مهارت و انگیزه، تمایل به انجام کار و تکنولوژی را سه عامل موفقیت هر سازمان برشمرد و افزود: اکنون اولویت‌های دانشگاه نسبت به قبل تغییر اساسی یافته و نگاه به جامعه و مسائل آن و پاسخگویی به نیازهای جامعه اولویت نخست دانشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه برای یک سازمان پیشرو همه افراد مهم و سهیم هستند و هیچ نیرویی نباید دستکم گرفته شود، ادامه داد: اگرافراد سازمان با مهارت و انگیزه کار و تلاش کنند آن سازمان بخوبی به اهداف خود دست می‌یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با قدردانی از زحمات دکتر سعید خیاط مقدم معاون پیشین پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دکتر جواد بهارآرا را به عنوان معاون جدید پژوهشی این دانشگاه معرفی کرد.

وی همچنین با قدردانی از دکتر علی اصغر یساقی معاون پیشین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دکتر رضا عباسپور را به عنوان سرپرست این معاونت معرفی نمود.

مرادی همچنین از زحمات دکتر مهدی یعقوبی معاون پیشین آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردانی و دکتر علی اصغر یساقی را به عنوان معاون جدید معرفی نمود.