جلیل تراهی شنبه شب در حاشیه راه اندازی این سامانه افزود: در این طرح دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست، بلکه افراد میتوانند نیازهای خود را از طریق سیستم سامانه امداد هوشمند و کارآمد با نشانی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.irاز طریق اینترنت با گوشی همراه یا مراجعه به دفترهای پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود در این سامانه اقدام نمایند.
وی بیان داشت: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی ضرورت دارد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بسترهای الکترونیکی و تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانوادههای تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه از اهداف راه اندازی این سامانه است.
تراهی با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند میتواند نیازسنجی واقعی نیازمندان را شناسایی کند، اظهارداشت: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوبتر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: همرمان با سراسر کشور سامانه امداد هوشمند و کارآمد به منظور سرعت در پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به ۸۷ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در استان راهاندازی شد.