زنجان- ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای کیفیت آرد تولیدی، ۱۱ هزار تن گندم تولید خارج از کشور در سیلوهای این استان تخلیه شد.

ولی الله زمانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخصیص گندم خارجی به زنجان با هدف ارتقای کیفیت آرد تولیدی در سطح استان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای استان ۱۱ هزار تن گندم بسیار با کیفیت تولید خارج از کشور تخصیص یافته و این محموله در سیلوها تخلیه شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سالانه مقدار محدودی گندم خارجی به استان اختصاص می یافت که این محصول در شهریور و یا مهرماه وارد و در سیلوی زنجان تخلیه می شد که امسال به میزان بیشتری نسبت به سالهای قبل و در موعد مقرر در سلیوی غدیر تخلیه شد.
 زمانی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده با اتمام عملیات تخلیه گندم خارجی در سیلوها این محصول راهبردی میان ۶ کارخانه تولید آرد در سطح استان توزیع خواهد شد.
وی اظهار داشت: با این اقدام در تلاش برای ارتقای کیفیت نان و بهبود این قوت غالب برای هموطنان در سطح استان زنجان هستیم تا شهروندان از نان مصرفی خود رضایت داشته باشند.