مراغه- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: مسابقات قهرمانی سپک‌تاکرای بانوان کشور از امروز، چهارشنبه در سالن حجاب این شهرستان آغاز شد و تا یازدهم آذر ادامه خواهد داشت.

مهدی نوائی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۷ تیم از استان‌های اصفهان، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، کرمانشاه، مازندران، قم، کرمان، تهران، زنجان، اردبیل، لرستان، هرمزگان، گلستان، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.

به گفته وی تیم مراغه به نمایندگی از آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها شرکت کرده است و رقابت‌ها با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

۱۸۰ بازیکن و مربی در این رقابت‌ها حضور دارند

رئیس کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به حضور ۱۸۰ بازیکن و مربی در این رقابت‌ها، بیان کرد: این رقابت‌ها انتخابی اردوهای تیم ملی کشورمان برای حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی است.

غلامرضا عبدی بیان کرد: همزمان با این مسابقات، کلاس داوری نیز با حضور مدرس بین‌المللی این رشته، «ملیحه شاهوردی»، در حاشیه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات روز گذشته، سه‌شنبه وارد مراغه شدند و جلسه قرعه‌کشی ساعت ۲۱ شب گذشته در محل هتل باشگاه فرهنگیان مراغه برگزار شد.

به گفته رئیس کمیته سپک‌تابرای آذربایجان‌شرقی، این مسابقات از ساعت هشت صبح امروز، چهارشنبه آغاز و در پایان نیز به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

به گزارش ایرنا، مراغه از قطب‌های رشته ورزشی سپک‌تاکرا در کشورمان است و بازیکنان بسیاری از این شهرستان در رده‌های مختلف تیم ملی بانوان و آقایان حضور دارند.