به گزارش ایرنا، بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شد و قرارداد آن تا دقایقی دیگر به امضا میرسد.
همچنین وثیقه ملکی استقلال مورد قبول سازمان لیگ قرار گرفته است.
پیش از این «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) در گفت وگویی درباره پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه مسوولیت اجرای تبلیغات محیطی در مسابقات خانگی توسط باشگاه این باشگاه انجام شود، گفت: «مصطفی آجرلو» مدیرعامل استقلال برای تبلیغات محیطی طرحی را برای بهرهگیری تیمها منطبق بر قوانین و شرایط "AFC" ارائه کرد تا تیمهای میزبان در ورزشگاه خانگی یا ورزشگاهی که از سوی آنها اجاره میشود، مجری تبلیغات محیطی خود شوند.