شهرکرد - ایرنا- مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده‌ سنی نوجوانان دختر از ۲۱ آذر به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، رییس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری گفت: با اعلام فدراسیون، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور در رده سنی نوجوانان و در گروه دختران با حضور ۱۰ تیم از ۲۱ آذر در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد آغاز خواهد شد.

کمال اکبریان افزود: فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، قزوین، همدان، بوشهر، هرمزگان، یزد، البرز و آذربایجان شرقی از جمله تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده تا ۱۷ آذر فرصت دارند برای نام‌نویسی و صدور کارت بازیکنان و کادر فنی و همچنین واریز مبلغ ورودی اقدام کنند، تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه مسابقات تزریق ۲ واحد واکسن و ارائه کارت واکسن در بدو ورود به مسابقات برای کادر فنی و بازیکنان الزامی است.

اکبریان تصریح کرد: تیم استان نیز با حضور منتخبین مسابقات قهرمانی استان و استعدادیابی دختران نوجوان والیبالیست و با مربیگری راضیه صادقی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور شرکت می‌کند.

وی یادآور شد: تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در جمع باشگاه‌های دسته یک را به دست می‌آورند.