قزوین-ایرنا - استاندار قزوین گفت: شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت ظرفیتی مناسب برای تقویت فعالان اقتصادی این بخش و حل مسایل و مشکلات آنها به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس اتاق بازرگانی ایران با وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی را در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و حل مسایل و مشکلات تولید و صادرات اجرایی کنند.

وی در ادامه از قزوین به عنوان استانی با ظرفیت های کم نظیر اقتصادی در بین دیگر استان ها یاد کرد و گفت: نزدیکی به تهران و حضور در شاهراه ارتباطی کشور به همراه فرهنگ بالای سرمایه پذیری، این استان را به یکی از کانون های سرمایه گذاری کشور تبدیل کرده است.

استاندار قزوین گفت: این استان در حوزه های صنعت، کشاورزی و گردشگری از پتانسیل های بالا و ویژه ای برخوردار است و با توجه به این موضوع امکان افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه ها وجود دارد.

اعلایی با اشاره به نقش بخش خصوصی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور از جمله در جهش تولید و اشتغالزایی برای جوانان، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال(تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) برای حل مسایل و مشکلات فعالان بخش خصوصی قزوین اهتمام جدی داریم.

غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی قزوین، از اتاق این استان به عنوان فعال ترین اتاق های بازرگانی کشور یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر از فعالان اقتصادی در شرایط فعلی ضروری است.