تهران- ایرنا- هافبک استقلال گفت: در دیدار برابر پیکان از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم و با این پیروزی آماده بازی با سپاهان می‌شویم.

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور روز پنجشنبه پس از دیدار استقلال برابر پیکان افزود: با یک بازی خوب و نتیجه‌ای دلچسب پیکان را شکست دادیم تا سریال مساوی‌های استقلال تمام شود. استقلال رو به روز بهتر می‌شود و اگر از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنیم این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خدا را شاکرم که در این بازی برای استقلال مفید واقع شدم و توانستم ۲ پاس گل بدهم. البته ما در دیدارهای قبلی هم مثل امروز بازی می‌کردیم اما در برابر پیکان از فرصت‌هایی که به دست آودیم بهره کافی را برده و به گل هم رسیدیم.

هافبک فوتبال استقلال تاکید کرد: اگر دیدار گل‌گهر و پرسپولیس را کنار بگذاریم در سایر دیدارها استقلال موقعیت‌های خوبی داشت. بازیکنان استقلال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هواداران راضی باشند و به نظرم ما روز به روز بهتر می‌شویم.  

مهدی‌پور درباره هفته دهم لیگ برتر و دیدار استقلال و سپاهان در این هفته تاکید کرد:  یک بازی مهم برای هر دو تیم است چرا که آنها هم تیم خوبی هستند و بازیکنان موثری را به خدمت گرفته‌اند. به نظرم این بازی ۶ امتیازی است و همه تلاشمان را می‌کنیم تا از این بازی با دست پر خارج شویم.

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر موفق شد پیکان را با ۳ گل شکست داد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران سه شنبه ۲۳ آذرماه و در ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.