تهران- ایرنا- دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: در هفته هایی که سپری کردیم فشار مضاعفی روی تیم و بازیکنان بود و برد برابر پیکان و ۳ امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم بود.

به گزارش ایرنا، سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر صفر استقلال برابر پیکان افزود: استقلال در شرایطی برد که این ۳ امتیاز ارزش دوچندانی را برای ما داشت. به دلیل نتایجی که به دست آمده بود شرایط برای استقلال کمی سخت شده بود و در هفته های گذشته این مساله باعث شده بود فشار مضاعفی روی تیم و بازیکنان باشد اما با بردی که به دست آوردیم به شرایط خوب خود بازگشتیم.

وی ادامه داد: البته ما در هفته های قبلی هم خوب بودیم اما بدشانسی و مشکلاتی که در داوری بود باعث شد استقلال در این شرایط سخت قرار بگیرد اما با این پیروزی و کسب ۳ امتیاز در مسیر خودمان قرار گرفتیم.

وی در خصوص بازی با سپاهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران یادآور شد: این بازی برای هر دو تیم خیلی مهم است و ما باید در این دیدار امتیاز لازم را کسب کنیم. البته امیدوارم شاهد حضور هواداران در استادیوم باشیم چرا که حضور آنها باعث رونق و هیجان فوتبال می شود.

شاگردان فرهاد مجیدی امروز پنجشنبه و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیکان را شکست دادند. استقلال در هفته دهم باید برابر سپاهان به میدان برود. این بازی روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه و در ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.