کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: در حال پیگیری پرداخت مطالبات معوقه پرستاران و کادر درمان از طریق دولت هستیم که امیدواریم با دستور رییس جمهوری این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شود.  

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز جمعه در مراسم روز پرستار افزود: بسیار خرسندم که روز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را خدمت همه زحمتکشان کادر درمان تبریک عرض می‌کنم.  

وی اظهار داشت: بحران جهانی کرونا پدیده این قرن بوده که بسیاری از مسایل بویژه اقتصاد کشور را تحت تاثیر منفی قرار داد.  

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در تمامی مراکز درمانی پرستاران نماد ایثار و فداکاری بوده که در این برهه از زمان زحمات آنان صفحات تاریخ را برای آیندگان سرشار از رشادت و از خودگذشتگی کرده‌اند.  

وی گفت: از ویژگی‌ بارز پرستاران، اعتمادی است که مردم به آنان دارند و این سرمایه گرانبهایی است که در ایام کرونا چندین برابر شده و این ایثار و فداکاری پرستاران است که توانسته این اعتماد را در مردم بوجود آورد.

بازوند افزود: شهدای مدافع سلامت نماد ایثار و فداکاری کادر درمان و پرستاری بوده که همواره در جان و قلب مردم ماندگار و زنده خواهند بود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: امروز برای عرض خدا قوت و تشکر و قدردانی به پاس ایثار و فداکاری، خدمت شما عزیزان رسیدم و مردم هیچ گاه این از خودگذشتگی ها را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه دارای ۱۸ بیمارستان دولتی و خصوصی با سه هزار و ۶۶۸ تخت است که سه هزار و ۳۲۳ پرستار در بخش‌های بالینی این بیمارستان‌ها مشغول ارایه خدمات پرستاری هستند.