ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تیم مذاکره کننده اجازه کوچکترین سوء استفاده به طرف مقابل ندهند و در نگارش متن توافق، از واژه ها و کلماتی استفاده نشود که زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به لزوم توجه ویژه به توصیه های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات پیشین، گفت: مذاکره کنندگان باید مباحث مدنظر معظم‌له را فصل الخطاب قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دوره های گذشته راهنمایی هایی داشته و رفع یک دفعه تحریم ها را تاکید فرموده بودند، بنابراین راهنمایی ها و مباحث مورد نظر این معظم‌له باید سرفصل مداکره کنندگان باشد تا منافع کشور حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب، هوشمندانه به مباحث پرداخته و ‌به آنها اشرافیت کامل دارند بر همین اساس محور قرارگرفتن مباحث مورد نظر رهبری نتیجه خوبی به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه در گذشته از بعضی واژه های متقن استفاده نمی شد، افزود: در متن نگارش توافق از واژه ها و کلمات متقن و دقیق باید استفاده شود.

به گزارش  ایرنا، طی روزهای اخیر برخی از مراجع عظام تقلید کشورمان اظهارداشتند، توافق باید طوری نوشته شود تا کسی نتواند از آن خارج شود؛ تیم مذاکره کننده ایران برای بررسی چند و چون لغو تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، در حال مذاکره با گروه ۱+۴ است.