شیراز- ایرنا- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همبستگی داخلی در موفقیت مذاکرات هسته‌ای بسیار موثر و راهگشا خواهد بود.

علیرضا پاک فطرت، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچه دولت در داخل از حمایت و پشتوانه مردمی قوی تری برخوردار باشد، در جریان مذاکرات با دست بازتر و ابتکار عمل بهتری می‌تواند با دیگر قدرت ها بر سر میز مذاکره بنشیند.
وی ادامه داد: اگر طرف‌های مذاکره کننده این حمایت و پشتیبانی را ببینند در جریان مذاکرات خواسته‌های خود را تعدیل خواهند کرد اما اگر جز این را شاهد باشند هر بار به بهانه‌های مختلف خواسته‌های متعددی را مطرح خواهند کرد
او اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی نیز چنین بود و وقتی بحث قطعنامه و پایان جنگ مطرح می‌شد هر بار که دشمن به دنبال گرفتن امتیازاتی از کشورمان بود، با هر عملیات بزرگ و موفقی که رزمندگان ما انجام می‌دادند، هم مسئولان کشور با قدرت بیشتری در مذاکرات حاضر می‌شدند و هم طرف مقابل از خواسته‌های خود عقب نشینی می‌کرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تقدیم این همه شهید و تحمل فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها از جانب مردم برای این بوده که بتوانیم در بحث هسته‌ای با توجه به کاربردهای علمی و اقتصادی آن استقلال داشته باشیم و دنیا هم باید این را بپذیرد.