ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : برای رسیدن به صیانت از حریم و حغظ امنیت استان به عنوان حقوق عامه مردم و خط قرمز شورای تامین به همکاری همگانی نیاز است و لازم است مردم مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی بیشتر همکاری کنند.

به گزارش ایرنا ، علی شیرازی روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان « ظفر » در ساری افزود: برخورد با مجرمان حرفه ای در قالب  طرح ظفر نیروی انتطامی در همه شهرستان های استان اجرا شده و ادامه دارد.

وی با بیان این که امروز فقط گوشه ای از کشفیات ، دستگیری و برخوردهای نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد : به مردم استان قول می دهیم در راستای تامین امنیت و مقابله با اشرار و برهم زنندگان  نظم عمومی با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این طرح ها با شدت تداوم داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان داشت : امروز به دستور شخص استاندار با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی علاوه بر شناسایی مجرمان حرفه ای و ارازل و اوباش  ، نقاط فساد انگیز را نیز تحت کنترل و رصد قرار داده ایم ، یقین کنید با همه افراد در هر سطح و جایگاه و با هر درجه از جرائم برخورد قانونی و قاطع می شود تا جایگاه و شان این استان حفظ شود.

شیرازی تصریح کرد : با همکاری همه دستگاه های اجرایی ، امنیتی و اطلاعاتی و بویژه با همکاری مردم مجال خودنمایی برای  سلب امنیت مردم را به هیچ کس نخواهیم داد.

وی افزود : البته از مردم انتظار داریم با نیروی انتظامی واطلاعاتی همکاری بیشتری کنند ، چون امنیت با مشارکت جمعی حاصل می شود و همسو با این رویکرد اصحاب رسانه هم باید فرهنگ گسترش مشارکت برای ایجاد امنیت را مورد اهتمام قرار بدهند.

به گزارش ایرنا ، نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنتی اجتماعی ظفر امروز همزمان با ساری در ۹ شهرستان استان مازندران گشایش یافت . در نمایشگاه ساری پلیس های تخصصی مواد مخدر ، امنیت عمومی ، آگاهی و پلیس فتا  انواع کشفیات را به نمایش گذاشتند.

 در اجرای طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر ساری ۵۵ کیلو گرم مواد مخدر را و ۵۲ دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه کشف و ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد و در مجموع به دستگیری ۱۱۴ نفر از سارقان و قاچاقچیان انجامید.

خودروهای توقیفی با بار چوب قاچاق و  انواع مواد مخدر ،انواع سلاح های شکاری غیر مجاز و سلاح های سرد ، دیگ بزرگ تولید مشروبات الکلی،چندین دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق و مسروقه ، سیم های کابل برق و مخابرات، انواع سیم کارت های تلفن همراه و کارت های عابر بانک که مورد سوء استفاده مالی قرار گرفته بودند از تجهیزات و ادوات کشف شده در نمایشگاه  ساری بوده است.

همچنین یگان ویژه نیروی انتظامی مازندران امکانات و تجهیزات پیشرفته خود را  در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار داد.