شهرکرد - ایرنا - رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده‌ سنی نوجوانان دختر از روز یکشنبه با برگزاری سه دیدار و به میزبانی شهرکرد در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز این شهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دختران والیبالیست از استان‌های البرز، یزد، هرمزگان، فارس، قزوین، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده سنی نوجوانان در شهرکرد حضور دارند تا در مدت پنج روز و با برگزاری ۱۳ دیدار، تکلیف ۲ تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را برای راهیابی به لیگ دسته یک مشخص کنند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های شرکت‌کننده در ۲ گروه A شامل چهارمحال و بختیاری، البرز، هرمزگان، یزد و گروه B با عضویت فارس، قزوین و آذربایجان شرقی، دیدارهای خود را برگزار خواهند کرد.

در روز نخست این مسابقات سه دیدار برگزار شد که در پایان تیم البرز با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم هرمزگان به پیروزی رسید و رقابت میان تیم‌های فارس و قزوین هم با پیروزی سه بر صفر والیبالیست‌های استان فارس به پایان رسید.

دیدار میان تیم میزبان و یزد نیز با پیروزی والیبالیست‌های چهارمحال و بختیاری رقم خورد و این تیم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ و در مجموع سه بر صفر از سد تیم یزد عبور کند.

رییس هیات والیبال چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به حضور تیم استان در این دوره از مسابقات گفت: این تیم با عضویت اسما آقابابایی، حنانه مقصودی، محدثه رحیمی، زهرا آزادی‌خواه، نرگس محمودی، مریم توکلی، تینا حیدری،حدیث صادقی، آیدا رحیمی، مهشید موسویان، فاطمه رضوان، پریا مرادی، مریم منصوری و فاطمه رمضانی به مصاف حریفان می‌رود.

کمال اکبریان افزود: راضیه صادقی صبا خسروی مرضیه کریمی به ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست، تیم استان را در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده سنی نوجوانان همراهی می‌کنند.

وی یادآور شد: در این مسابقات هفت نفر از داوران چهارمحال و بختیاری نیز در همراهی با کادر داوری به قضاوت دیدارها می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته دوم کشور رده‌ سنی نوجوانان دختر پیش از این قرار بود با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که تیم‌های کردستان، همدان و بوشهر از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

این مسابقات ۲۵ آذر با برگزاری دیدار نهایی و رده بندی به پایان می‌رسد و ۲ تیم برتر جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور در سال آینده را به دست خواهند آورد.