بندرعباس-ایرنا- رییس شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری حدود ۲۷۰پرونده در دادگاه دارد و پی در پی در شکایت های افراد مختلف، توسط دستگاه قضایی محکوم می شود که این وضعیت نگران کننده است.

به گزارش ایرنا،فاطمه جراره روز یکشنبه در نشست شورای شهر افزود: هجدهم آذر درباره برخی موارد که اعضای شورا مطرح کرده اند به شهردار تذکر داده شده است و وی باید درباره رها کردن ۶ روزه شهر برای حضور در برنامه های غیرضروری در صحن علنی شورا پاسخگو باشد.

یکی دیگر از اعضای شورا نیز  حضور ۶روزه شهردار در تهران و شمال برای شرکت در برخی برنامه ها (همایش شهر خلاق در تهران) را غیرضروری دانست.

حسن سالاری گفت: حساب های شهرداری به دلیل  شکایت قضایی مسدود شده و شهر با مشکلات فراوانی روبرو است و بدهی های انباشته شهرداری به کارگران و پیمانکاران باید اولین اولویت شهردار باشد.

یکی دیگر از اعضای شورا نیز ضمن تایید گفته های سالاری اظهار داشت: شورای شهر در حال انجام وظایف شهردار است.

پشه آئدس بخش هایی از شهرداری را تعطیل کرده است

اسماعیل بواشه اضافه کرد:پشه آئدس نیز در چند نقطه شهرداری دیده شده و قسمت هایی را تعطیل کرده است و با این وضعیت، ضرورتی نداشت که شهردار ۶روز شهر و شهرداری را رها کند.

وی یادآور شد: با افزایش بدهی های شهرداری روبرو هستیم که ادامه این وضعیت، اعتراضاتی را به همراه خواهد داشت و همه این موارد نشان می دهد در آستانه بحران هستیم.

بواشه ادامه داد: به نظر می رسد برخی خود را به خواب زده اند و یا متوجه نیستند که اینجا شهرداری است و این درحالیست که افراد زمان داوطلب شدن برای پست شهرداری، همه این مسائل را می دانستند.

این عضو شورا تصریح کرد: سکوت نمی کنیم و مشکلات را به مردم خواهیم گفت و هرکاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.